• default style
  • blue style
  • green style
  • red style
  • orange style
A- A A+

Bahagian Khidmat Pengurusan

 

  1. Menerima kutipan bayaran ansuran sewa rumah awam kos rendah dan hasil pelbagai.
  2. Menjual borang Suruhanjaya Perkhidmatan Awamdan lain-lain borang yang dikawal dalam masa 3 minit.
  3. Menguruskan hal ehwal kewangan Pejabat Daerah dan Tanah Raub dengan penuh tanggungjawab dan berkualiti mengikut piawaian yang telah ditetapkan.
  4. Menguruskan hal ehwal perkhidmatan (pengurusan dan pembangunan personel) Pejabat Daerah dan Tanah Raub dengan penuh tanggungjawab.
  5. Menguruskan majlis-majlis rasmi kerajaan seperti yang ditetapkan.
  6. Menguruskan penyelenggaraan dan pembaikan komputer bagi jabatan dan agensi kerajaan di daerah Raub setelah aduan kerosakan diterima.
  7. Menguruskan temu janji dengan Pegawai Daerah mengikut jadual.

 

 

Pencapaian

ISO 3 Untitled-4

Pelawat@PDTR

547420
Hari IniHari Ini13
Bulan IniBulan Ini576
KeseluruhanKeseluruhan547420

Hakcipta Terpelihara © Pejabat Daerah dan Tanah Raub 2011
Penafian : Pejabat Daerah dan Tanah Raub tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.
Paparan terbaik menggunakan IE 7.0, Mozilla Firefox 3.0 & Chrome ke atas dengan resolusi 1024 x 768